לכל עסק יש את השיקולים שלו, עסק נכון עשוי להיתקל בכמה וכמה ציפיות בדרך ולייצג
- הקשיבו לקהל שלכם – על מנת שלקוחות יגיעו אליכם מלכתחילה, עליכם להקשיב ללקוח ולצרכים שלו ולהתאים את המסר שלכם לקהל היעד. לפני שתתחילו לפרסם ושווק את המסר שלכם, יש צורך בהבנה של מה הלקוח צריך, רוצה, ומה חסר לו. בכך שתקשיבו ללקוח, תוכלו להתאים את המסר והמוצר לצרכים שלו.
- הכירו את קהל היעד שלכם, תחומי עניין גילאים, מי הייתם רוצים שיקנו אצלכם ועוד רבים וטובים!
- הקפידו על מסר פשוט- מסר שאינו מורכב והינו קל להבנה, יוצר בעיני הלקוח תמונה של מוצר נגיש שהלקוח יכול להפנים בקלות. על מנת ליצור שיווק דיגיטלי נכון, יש לשמור על פשטות ומסרים קצרים וקולעים, ללא התחכמויות מיותרות.
מה לגביי ההמרה? היא תגיע ברגע שתיראו מושלם מבחינת ביקורות, אתר,עמודי רשתות חברתיות שמדברות את השפה המושלמת לקהל היעד שלכם. - שווקו את עצמכם- עסק מצליח במיוחד אם בעל העסק הוא "מותג" בעצמו. ברגע שהפנים, הקול, השפה ואפילו הסטייל שלכם מייצגים את העסק, תוכלו לשווק את המוצר שלכם בקלות רבה יותר. הלקוח ירגיש שאתם כנים ואמתיים ויתחברו אליכם ברמה המקצועית והאישית, ובכך לא רק שתצליחו למכור את המוצר שלכם אלא תדעו לחבר את המוצר אל קהל היעד, הצרכים והרצונות שלו. תם עידיין ה"fake news" לכל עסק יש פנים, יש ליבה וזה מה שצריך להראות בשיווק נכון בשנת 2018.
- התעדכנו תמיד- האינטרנט הינו דבר דינמי אשר משתנה באופן תמידי ובלתי פוסק. בכל רגע נתון יוצאים עדכונים חדשים ופונקציות שונות ועלינו להיות תמיד עם יד על הדופק. בין אם דרך פוסט בפייסבוק, באינסטגרם או בכל מקום אחר, להרבה מין הדברים האלו יכולה להיות השפעה על העסק שלך, ולכן עלינו להישאר ב"לופ" תמיד, על מנת להישאר רלוונטיים.
- שמרו על עקביות- ברגע שבחרתם קו ודרך בה תרצו לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם,יש לשמור על קו אחיד ומסר קבוע. לא תרצו לבלבל את הלקוחות שלכם (הקיימים והפוטנציאלים) בשינוי מנטרות ומסרים בתדירות גבוהה. המוניטין שלכם יבנה ברגע שתעבירו מסר ספציפי ואחיד והוא יישמר כאשר תשמרו על המסר הזה! המסר רלוונטי ודומיננטי לכל מי שרוצה לקלוע לקהל היעד, זה מה שאתם צריכים לעשות ואת הדברים הללו כדאי שתייצרו תמיד לקהל שלכם.